Merkevarebygging

Mange forveksler merkevare med logo. Det er en vanlig og alvorlig feil å gjøre. En merkevare er så mye mer enn det! Den er verdiene til selskapet ditt, måten dere kommuniserer på, hvordan utseende på grafisk materiell ser ut og den langsiktige strategien deres. Verdien av en solid merkevarebygging kan derfor ikke undervurderes. Jeg har lang erfaring med denne prosessen, både fra tiden min som grafisk designer hos Razorfish, men ikke minst også fra tiden etterpå. Jeg har vært med på å utforme og justere merkevarestrategien til flere selskaper og laget en rekke logoer for forskjellige bedrifter.

Det finnes mange dyktige bedrifter som tilbyr merkevarebygging og logodesign. Felles for mange av dem er imidlertid at de er store organisasjoner med høy timepris. I min bedrift er dette annerledes. Jeg vil jobbe tett med deg, slik at vi kan holde kostnadene nede samtidig som vi finner frem til et langsiktig og godt resultat for deg.

 

«Hild is a person that you meet once and remember for the rest of your life. Her excitement and enthusiasm and overall cheery nature grabs you and doesn’t let go. That same feeling is true about her work.

She started at Razorfish with limited knowledge in the field of design and quickly absorbed everything that was handed to her, allowing her to have a lot of influence on the design of many projects in a short period of time. She quickly rose to be a leader in the office. Her leadership skills were further recognized when she was selected to be part of our Catapult program where a few hand-picked employees were sent on a leadership training track.

It is clear from her career that she loves her work and is a sponge for knowledge. I would cherish the opportunity to work with her again.»

Craig Canaric
Co-founder and Chief Executive Officer of Razorfish